Met een professioneel team van ruim 60 servicemonteurs en een snelle beschikbaarheid van apparatuur en onderdelen dragen wij zorg voor uw continuïteit. We staan 24/7 voor u paraat!
- Marktleider
- Landelijke dekking
- Apparatuur op voorraad
- Groot onderdelen magazijn
- Nachtbevoorrading bussen
- Warme en koude techniek
- 40% aftrekken van uw fiscale winst
- Minder belasting betalen
- Minder energiekosten
Staat u op het punt om energiezuinige apparatuur bij Metos te kopen, of heeft u dat in de afgelopen 3 maanden gedaan? Laat u dan adviseren door één van onze specialisten.
Service afgestemd op uw behoefte
Naast het standaard inregelen en afstellen van de professionele keukenapparatuur bij oplevering, bieden wij een breed scala aan servicemogelijkheden.
Metos is altijd in staat om uw onderneming van service te voorzien afgestemd op de behoefte. Zowel initieel als periodiek. Zelfs als deze apparatuur door derden is geleverd staat ons serviceteam graag voor u klaar.
Eigen koelafdeling & synergie met koelpartners
Een storing kan leiden tot significante temperatuurfluctuaties, wat de kwaliteit en veiligheid van het opgeslagen voedsel en andere producten in gevaar kan brengen. Dit kan resulteren in voedselverspilling, financiële verliezen en zelfs gezondheidsrisico's voor consumenten. Daarom is regelmatig onderhoud en betrouwbare service van essentieel belang. Door proactief onderhoud en tijdige service kunnen potentiële problemen worden geïdentificeerd en verholpen voordat ze tot ernstige storingen leiden. Dit zorgt voor een betrouwbare werking van de koelsystemen en helpt de continuïteit van bedrijfsprocessen te waarborgen, terwijl de veiligheid en kwaliteit van de producten gegarandeerd blijven.
Ruime voorraad & 24/7 service
Met ruim 60 servicemonteurs staat ons serviceteam 24/7 voor u klaar, mochten er zich calamiteiten voordoen.
Door een groot assortiment aan apparatuur en onderdelen zijn wij in staat om binnen 24 uur service te verlenen of vervangende apparatuur te regelen. Bij defecten weten wij vrijwel altijd een first time fix te realiseren.
Om te zorgen dat we snel kunnen handelen hebben we nachtbevoorrading voor onze monteurs. Zo gaan onze monteurs altijd voorbereid op weg met alle benodigdheden om zo vroeg mogelijk uw keuken weer operationeel te krijgen.
Veelgestelde vragen
Service & onderhoud
Waar kan ik met vragen en mutaties over mijn contract terecht?
Waar kan ik met vragen en mutaties over mijn contract terecht?
Bij de afdeling Contractbeheer, zij zijn te bereiken via contractbeheer@metos.nl.
Op basis waarvan verricht de monteur onderhoud?
Op basis waarvan verricht de monteur onderhoud?
De monteur verricht onderhoud volgens de Nen3140 richtlijnen en onze eigen onderhoudsprotocollen.
Hoe weet ik wat de staat van mijn apparatuur is?
Hoe weet ik wat de staat van mijn apparatuur is?
Nadat de monteur onderhoud heeft verricht aan een apparaat geeft hij een NEN2767-status mee. Dit is een status van 1 t/m 6, zodat de klant precies weet hoe de apparatuur erbij staat.
Lopen de tarieven per kalenderjaar of een andere periode?
Lopen de tarieven per kalenderjaar of een andere periode?
De tarieven lopen per kalenderjaar.
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Bij Metos staan we paraat om service- en onderhoudsvraagstukken te bespreken, zodat we een oplossing kunnen bieden die perfect aansluit op de behoeften van onze klanten. We begrijpen hoe cruciaal het is voor een onderneming om de continuïteit te waarborgen, en daarom zetten we ons volledig in voor hoogwaardige dienstverlening.
Onze collega Monique Voskamp staat graag klaar om in gesprek te gaan en de verschillende mogelijkheden te bespreken.
Een storing melden?
Bij Metos begrijpen we dat het soms kan gebeuren dat apparatuur in storing valt, en we streven ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen.
We begrijpen hoe belangrijk het is voor uw onderneming om operationeel te blijven, en daarom zetten we ons in om de storing te verhelpen en uw bedrijf weer draaiende te krijgen.
Telefoonnummer: (+31) 088 – 0242 322
E-mail: service@metos.nl