Een storing melden?
Bij Metos begrijpen we dat het soms kan gebeuren dat apparatuur in storing valt, en we streven ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen.
We begrijpen hoe belangrijk het is voor uw onderneming om operationeel te blijven, en daarom zetten we ons in om de storing te verhelpen en uw bedrijf weer draaiende te krijgen.
Telefoonnummer: (+31) 088 – 0242 322
E-mail: service@metos.nl
Veelgestelde vragen
Service & onderhoud
Waar kan ik met vragen en mutaties over mijn contract terecht?
Waar kan ik met vragen en mutaties over mijn contract terecht?
Bij de afdeling Contractbeheer, zij zijn te bereiken via contractbeheer@metos.nl.
Op basis waarvan verricht de monteur onderhoud?
Op basis waarvan verricht de monteur onderhoud?
De monteur verricht onderhoud volgens de Nen3140 richtlijnen en onze eigen onderhoudsprotocollen.
Hoe weet ik wat de staat van mijn apparatuur is?
Hoe weet ik wat de staat van mijn apparatuur is?
Nadat de monteur onderhoud heeft verricht aan een apparaat geeft hij een NEN2767-status mee. Dit is een status van 1 t/m 6, zodat de klant precies weet hoe de apparatuur erbij staat.
Lopen de tarieven per kalenderjaar of een andere periode?
Lopen de tarieven per kalenderjaar of een andere periode?
De tarieven lopen per kalenderjaar.